top of page
  • תמונת הסופר/תעידית פרימס

קציצות ירקות

עודכן: 5 במאי 2021




כפי שבטח שמתם לב, המתכונים שאני ממליצה הם: לא מסובכים, אפילו די פשוטים. מגוונים. זאת אומרת שאם למדתי להכין משהו , יש שינויים שאני

יכולה בקלות ליישם ובכך לשנות את המתכון. בקיצור, זה כנראה אחד מהמאכלים שאני מכינה כל שבוע-שבועיים, כל פעם קצת אחרת. לדוגמא קציצות ירקות, כל פעם עם ירקות שונים.



קודם כל, מגרדים ירקות - הפעם גירדתי במגימיקס בטטה גזר זוקיני קישוא ובצל, אפשר עם תפו"א אם הילדים אוהבים.

קצצתי גם מנגולד והוספתי.

ו2-3 ביצים, תלוי בכמות. מי שמעדיפה אופציה טבעונית – אפשר להשתמש בנוזל מקופסאת שימורים של חומוס. או כף זרעי פשתן עם 3 כפות מים, לערבב ולתת לנוח רבע שעה עד שזה הופך להיות דביק.

אני מוסיפה קמח חומוס או קמח שקדים. וגם תבלינים לפי הטעם (כורכום פלפל כמון פפריקה קארי...) תמיד לשים קצת יותר תבלינים ממה שנראה לך.





מערבבים ומכינים צורות של קציצות. מורחים למעלה קצת שמן זית או שמן קוקוס ואופים. כמובן שאפשר לטגן בשמן קוקוס או זית אם אוהבים.

עם שאר הירקות הכנתי פשטידה. כך חסכתי זמן, וגם הכל נכנס לתנור ביחד.



כל פעם מכינים עם ירקות שונים ויוצא טעם אחר. אצלי בבית זה מאכל בסיסי ואני מנסה להכין פעם פעמיים בחודש. יש יותר מוצלחים ופחות מוצלחים מבחינת הילדים. כמובן אנחנו נוטים להכין את מה שהם יותר אוהבים , אבל חשוב גם לחדש כל הזמן, הם מתרגלים לטעמים חדשים ואפילו לומדים לאהוב מאכלים חדשים.

טיפ לייעול:

תמיד שאני משתמשת במגימיקס אני מגרדת קצת אקסטרה ירקות ושמה בשקיות/קופסאות במקרר, שיהיה לי לימים הקרובים. לטגן או לאדות לארוחת ערב, להוסיף לחביתה או לתבשיל. זה נותן לי גוון לבישולים, שכולנו יודעים כמה זה חשוב הגוון, כי כל כך חשוב להינות מהאוכל!


44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page